Zdravo tijelo, zdrav duh

Kontroliranje porcija tajna je dugoročna održavanja željene tjelesne težine


24.08.2015.

Trikovi za brže mršavljenje

Neispavani ljudi se lakše debljaju Nedostatak sna također može biti odgovoran za gomilanje kilograma. Količina leptina, hormona koji u mozgu stvara osjećaj sitosti, znatno je niža kod ljudi kojima manjka sna nego kod onih koji dovoljno spavaju. To može prouzročiti napade gladi i nekontrolirano prejedanje. Ako spavate barem osam sati svaku noć, probudit ćete se manje gladni. Ručak koji pripremite bolji je od dostave Iako niste na dijeti, na poslu je najbolje pojesti ručak koji ste donijeli od kuće. Tako možete kontrolirati broj kalorija, veličinu porcija te sadržaj soli i masti. Naručujete li jelo, nemate pojma što se događalo iza zatvorenih vrata tuđe kuhinje. Možete ponijeti sendvić od integralnog kruha ili zelenu salatu sa dodatkom svježeg voća ili tunjevine. Praktično je ponijeti i avokado, limun i pržene sjemenke sezama. Avokado prije jela preopolovite, izvadite košpicu i začinite. Ukoliko koristite preparate kao što su herbalife proizvodi ili ostali proizvodi koji djeluju na istom principu također se preporučuje izbacivanje "junk" hrane. Umjesto slatkih pića odaberite zeleni čaj Kalorije iz krute hrane i tekućina se zbrajaju pa nije važno samo što jedete nego i što pijete. Prema istraživanjima, prestanete li piti zaslađene napitke, smršavjet ćete. Ispitanici koji su smanjili unos na samo jedno takvo piće na dan, u šest mjeseci smršavjeli su pola kilograma bez ikakvih promjena prehrane ili načina života. Mogli biste lakše mršavjeti i ako pijete zeleni čaj, osobito ako se usput bavite tjelovježbom. Na dan je poželjno popiti barem tri šalice zelenog čaja. Svakog dana popijte jedan sok od povrća Želite li učinkovitije mršavjeti, pijte sokove od povrća. U američkom istraživanju ispitanici koji su svaki dan pili najmanje šalicu neslanog povrtnog soku u tri su mjeseca izgubili malo više od dva kilograma. Oni ku su bili na istom režimu prehrane sa samnjenim masnoćama, a nisu pili sok, izgubili su manje od pola kilograma. Sokovi od povrća obavezan su jutarnji napitak u nekim dijetama. Kako biaste izbjegli jednoličnost, kombinirajte različite vrste povrća.




MOJI LINKOVI

MOJI FAVORITI
-

BROJAČ POSJETA
35